Garantie & Klachten
Garantie
Wij geven om onze producten en doen onze uiterste best om deze in een optimale staat bij jou thuis te bezorgen. Helaas kan het wel eens gebeuren dat er een bestelling beschadigd raakt tijdens transport of dat er iets anders gebeurt wat de kwaliteit van onze producten beïnvloedt. In deze gevallen heb je natuurlijk recht op garantie. Laat ons zo snel mogelijk, maar tenminste binnen een maand na constatering van het gebrek of de beschadiging, weten dat je niet tevreden bent. Wij zullen vervolgens samen met jou kijken naar een oplossing voor het probleem.
Klachten
Het kan altijd gebeuren dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.