• Lorem ipsum

Goodiebag

Vanaf welk bedrag ontvang ik een goodiebag?
Bij een besteding van €150 of meer ontvang je automatisch een goodiebag ter waarde van €120.

Ik zie de goodiebag niet in mijn winkelwagen, krijg ik deze bij mijn
bestelling?
Zodra jouw winkelwagen meer dan €150 aan producten bevat, wordt de goodiebag automatisch toegevoegd. Let op; zolang de voorraad strekt!

Zijn er nog goodiebags over?
Via ons Instagram-kanaal delen we het laatste nieuws over de beschikbaarheid van de goodiebags en andere informatie. Hou ons kanaal dus goed in de gaten voor de laatste updates!

Is er een verschil tussen de goodiebag uit de winkel en de website?
Zowel de winkel als de webshop hebben dezelfde goodiebag beschikbaar.

Winkel

Kan ik mijn gift card ook in de winkel inwisselen?
Gift cards kunnen ingewisseld worden via de online shop. In de winkel zijn de gift cards niet inwisselbaar.


Kan ik mijn online bestelling ophalen in de winkel?
Online bestellingen worden altijd bezorgd via onze vervoerspartners.

Ik heb een VVV-bon, kan ik deze inwisselen in de winkel?
De VVV-bon is inwisselbaar via de online shop. 

Zijn de openingstijden tijdens de week van Black Friday anders dan normaal?
De openingstijden zullen niet afwijken van de normale tijden. Op donderdag 21 november vindt er wel een exclusieve in-store shopping night plaats van 18:00-20:00 uur.

Ik wil graag advies over producten, kan dat?
In de winkel is het met Black Friday Week beperkt mogelijk advies te vragen over de verschillende producten. Mocht het te druk worden in de winkel, zal er ook aangegeven worden dat het op dat moment niet mogelijk is om advies te ontvangen. We vertrouwen op begrip voor deze situatie.

Online staan onze skincare specialisten klaar om advies te geven zoals je dat gewend bent.

Verzending / Levering

Hoe lang duurt het voordat mijn pakket wordt geleverd?
Door alle prachtige kortingsacties met Black Friday Week maken we natuurlijk heel veel van onze klanten blij. In deze periode versturen we ook veel meer orders uit dan normaal. Iedereen bij Little Wonderland en onze vervoerspartners doen er dan ook alles aan om je order zo snel mogelijk te bezorgen. Houd in deze periode wel rekening met een vertraging van 2-4 werkdagen.

Mijn bestelling is volgens Track & Trace geleverd, maar ik heb het niet
ontvangen?
Soms gaan dingen niet zoals verwacht en dat is natuurlijk vervelend. Mocht je het bericht ontvangen dat je bestelling geleverd is maar je hebt niks ontvangen, controleer dan eerst goed bij je buren en ook rondom je huis. Kun je het pakket niet vinden? Neem contact op met ons en wij gaan je zo snel mogelijk van dienst zijn.

Is je bestelling nog niet aangekomen?
Krijgt je Track & Trace al een paar dagen geen updates meer? Heb je al 2 werkdagen extra gewacht op de bezorging van je pakket? Neem dan contact met ons op en wij helpen je verder.

Kortingscodes / LW Giftcard

Kan ik mijn Wonder Points inwisselen tijdens de Black Friday sale?
De Wonderpunten kunnen ook gebruikt worden tijdens de grootste uitverkoop van het jaar!


Kan ik mijn gift card ook inwisselen in de winkel?
Onze gift cards zijn alleen inwisselbaar via onze online shop.

Bestelprocedure

Ik ben iets vergeten, kan ik het achteraf toevoegen?
Het is niet mogelijk om een extra product toe te voegen aan een
lopende bestelling, dit kan verwarring veroorzaken binnen het verpakkingsproces. We vragen je vriendelijk een nieuwe order aan te maken in dit geval.

Ik heb een klacht, hoe maak ik dit kenbaar?
Het is natuurlijk vervelend als je ergens een klacht over hebt, wij helpen je hier natuurlijk bij! Je kunt contact met ons opnemen door een berichtje te sturen naar de klantenservice via het volgende e-mailadres:
[email protected]. We vragen je rekening te houden met een langere reactietijd in verband met de drukke periode.