- Lorem ipsum
Klantenservice / FAQ
TOP meest gestelde vragen
- Hoe lang is de klantenservice geopend? Hoe lang is de klantenservice geopend?
Klantenservice openingstijden
Maandag t/m vrijdag: 09.30 tot 17.00 uur
Zaterdag & zondag: gesloten - Hoe lang worden de producten in mijn winkelmandje bewaard?Hoe lang worden de producten in mijn winkelmandje bewaard?
Je winkelmand wordt 30 minuten bewaard. Vind je het fijn als de producten langer in uw winkelmand blijven staan? Maak dan een account aan op onze site en dan blijven de producten 2 weken opgeslagen.
- Zit er een limiet op mijn verlanglijst?Zit er een limiet op mijn verlanglijst?
Je kan tot een maximaal aantal van 50 producten op jouw verlanglijst opslaan.
- Waarom is het totaalbedrag in mijn winkelwagen veranderd vlak voor het afrekenen?Waarom is het totaalbedrag in mijn winkelwagen veranderd vlak voor het afrekenen?
Door de EU regelgeving zijn we sinds 1 juli 2021 verplicht de lokale BTW te verrekenen. De prijzen op onze website zijn standaard inclusief 21% BTW, dit is van toepassing op de Nederlandse gebruikers. Indien uw lokale BTW lager of hoger is dan 21% kan dit invloed hebben op het eindbedrag.
Voor meer informatie over deze regelgeving, klik hier.
Verzending
- Hoe ziet ons verzendproces eruit?Hoe ziet ons verzendproces eruit?
Ons verzendproces verloopt via de volgende stappen:
Stap 1: Je bestelling wordt in ons magazijn bij elkaar gezocht.
Stap 2. Je bestelling wordt mooi en netjes verpakt, met de leukste samples erbij.
Stap 3. Je bestelling wordt samen met andere bestellingen afgegeven aan de vervoerder.
Stap 4a: Je bestelling wordt bezorgd op het door jou opgegeven afleveradres.
Stap 4b: Je bestelling wordt afgeleverd op het door jouw gekozen service punt. Vergeet je identiteitsbewijs niet! - Ik heb geen verzendbevestiging gekregen.Ik heb geen verzendbevestiging gekregen.
Het kan gebeuren dat de verzendbevestiging wordt tegenhouden door het spamfilter van je e-mailprogramma. Check dus voor de zekerheid je spambox en je spamfilter en pas deze zo nodig aan. Let ook op dat je e-mailadres juist is ingevoerd.
- Ik wil mijn bestelling ergens anders laten bezorgen.Ik wil mijn bestelling ergens anders laten bezorgen.
Het is mogelijk om je bestelling op een ander adres dan je factuuradres te laten bezorgen. Onder 'mijn adresgegevens' heb je de mogelijkheid om een factuuradres én een afleveradres op te geven. Hierdoor kun je bijvoorbeeld de ene keer je bestelling thuis laten bezorgen, en de volgende keer op je werk. Laat je je bestelling op je werk afleveren? Zorg er voor dat je het juiste adres mét eventuele nummertoevoeging invult.
- Er ontbreken artikelen in mijn bestelling.Er ontbreken artikelen in mijn bestelling.
Ontbreken er artikelen in je bestelling? Check eerst of je beschadigingen ziet aan de buitendoos. Controleer of de informatie op je factuur overeen komt met jouw order en het verzendlabel.
Neem vervolgens contact op met ons; we lossen het zo snel mogelijk voor je op.
- Ik heb het verkeerde artikel ontvangen.Ik heb het verkeerde artikel ontvangen.
Heb je het verkeerde artikel ontvangen? Controleer of de informatie op je factuur overeen komt met jouw order en het verzendlabel.
Neem contact op met onze klantenservice; we lossen het zo snel mogelijk voor je op.
- Ik heb mijn bestelling niet ontvangen.Ik heb mijn bestelling niet ontvangen.
Is je pakketje nog niet gearriveerd? Raadpleeg de Track & Trace code die je per e-mail van DHL hebt ontvangen. Is je pakketje niet te traceren?
Neem dan contact met ons op, dan helpen wij je graag verder. Controleer altijd of je adres correct is ingevuld.
- Mijn adres klopt niet.Mijn adres klopt niet.
Heb je het verkeerde adres ingevuld? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op: vaak kunnen wij dit nog voor je aanpassen. Als je pakket al onderweg is, kunnen we helaas niks anders doen dan afwachten. Neem in ieder geval contact met ons op, zodat wij zo snel mogelijk aan de slag kunnen om jouw pakket alsnog bij jou af te laten leveren.
Mocht het pakket geretourneerd worden, dan kunnen we het opnieuw voor je opsturen. In dit geval worden de verzendkosten voor het opnieuw verzenden wel in rekening gebracht. Als de geretourneerde zending wegens een onjuist adres geannuleerd wordt, zullen wij het bedrag excl. verzendkosten voor je crediteren. - Ik wil toch afzien van mijn bestelling.Ik wil toch afzien van mijn bestelling.
Je hebt het recht om je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren, mits de verzegeling niet verbroken is. Bij verbreking van de verzegeling is je bestelling definitief en kan deze niet meer geretourneerd worden. Mocht je gebruik maken van je herroepingsrecht, dan heb je na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van jouw adres naar de webwinkel zijn voor eigen rekening als de order of een deel daarvan op jouw initiatief teruggestuurd wordt. Deze kosten bedragen circa €6,99 per pakket binnen Nederland. Raadpleeg voor de exacte tarieven de website van je vervoerder. Let op dat je bij het retourneren ook eventuele samples, sheetmaskers, free gifts, etc. terugstuurt. Mocht de order beschadigd of incompleet aankomen bij ons magazijn, dan kan het zijn de kosten worden verrekend met jouw creditatie. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via [email protected]. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na ontvangst in ons magazijn overmaken.
Wil je een order retourneren van buiten Nederland? Stuur dan een e-mail met je ordergegevens naar [email protected]. Wij helpen je graag verder.
- Mijn order is beschadigd geleverd.Mijn order is beschadigd geleverd.
Controleer direct na ontvangst of je bestelling onbeschadigd geleverd is. Als dit niet zo is, verzoeken wij je vriendelijk om zo snel mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice. In het geval van een beschadiging ontvangen we graag de volgende informatie:
- Een foto of filmpje waarop de schade van het product duidelijk zichtbaar is.
- Een foto van de verpakking (graag zowel van de productdoos zelf als van de verzenddoos).
- Een foto van het verzendlabel op de verzenddoos.
- Naam van het product, batchnummer en houdbaarheidsdatum.
- De status van mijn Track en Trace verandert niet, wat kan ik doen?De status van mijn Track en Trace verandert niet, wat kan ik doen?
Zodra jouw bestelling is overgedragen aan DHL of Post-NL en naar je onderweg is zal de status automatisch veranderen op de verzendpagina, we adviseren je om de pagina nauw in de gaten te houden. Geen scans binnen 24 uur na verzending of een status die voor langere tijd onveranderd blijft? Neem dan contact op met onze Klantenservice, zij helpen je graag verder!
- Mijn bestelling is volgens de Track & Trace geleverd, maar ik heb het niet ontvangen.Mijn bestelling is volgens de Track & Trace geleverd, maar ik heb het niet ontvangen.
Soms gaat het niet altijd zoals verwacht en dat is natuurlijk vervelend. Om ons een stapje voor te zijn, vragen we je eerst bij jouw directe buren te controleren of zij misschien een pakketje of kaartje hebben ontvangen. Controleer ook de brievenbussen en rondom het huis, soms worden ze iets te goed verstopt door de postbezorger.
Is je bestelling nog niet boven water? Dan raden wij je aan contact op te nemen met onze klantenservice, dit is wat zij zullen doen:
Stap 1: We zullen een onderzoek aanvragen bij onze bezorgpartner om de exacte staat van het pakket te achterhalen.
Stap 2: Wanneer er nieuwe updates beschikbaar zijn, zullen wij je binnen ± 5 werkdagen informeren.
Stap 3: Samen zullen we kijken naar de best mogelijke oplossing.* We vragen bij verlies van een pakketje dit binnen 2 weken te melden, als dit tijdsbestek is verstreken hebben wij helaas geen onderzoeksmogelijkheden meer.
** Pakketje in de tussentijd gevonden? Dan vernemen we dat natuurlijk graag!
Kortingscodes en promoties
- Kan ik meerdere kortingscodes met elkaar combineren?Kan ik meerdere kortingscodes met elkaar combineren?
Het is niet mogelijk om meerdere kortingscodes met elkaar te combineren, ons systeem is gelimiteerd aan één kortingscode per keer.
Heb je meerdere Gift-Cards voor je verjaardag gekregen? Dan kunnen we deze wel voor je samenvoegen! De Gift-Cards staan namelijk los van overige kortingscodes.
- Hoe spaar ik voor de Wonder Points?Hoe spaar ik voor de Wonder Points?
Zodra je een persoonlijk account hebt aangemaakt en bent ingelogd, kan je direct beginnen met sparen! Elke euro die je bij ons besteedt, wordt omgezet naar een Wonder Point. Laten we zeggen dat €50 aan producten gelijk staat aan 50 Wonder Points (WP's) voor jou.
Op het moment dat je 125 Wonder Points hebt gespaard, dank kan je deze inwisselen voor een tegoedbon van €5. De kortingsvoucher kun je vervolgens verzilveren op je eerst volgende bestelling! En maak je geen zorgen, ze verlopen niet. ⤶
Klik hier voor meer informatie over de Wonder Points.
- Ik heb na het bestellen een account aangemaakt, krijg ik dan ook de Wonder Points?Ik heb na het bestellen een account aangemaakt, krijg ik dan ook de Wonder Points?
Om Wonder Points te kunnen sparen, moet je wel ingelogd zijn op je persoonlijke account.
Een bestelling geplaatst zonder account? Niet getreurd, neem gerust contact met ons op en dan kunnen wij in een paar tellen de punten voor je toevoegen aan jouw account!
- Hoe voeg ik Wonder Points / LW Gift Card toe aan mijn bestelling?Hoe voeg ik Wonder Points / LW Gift Card toe aan mijn bestelling?
Als je 125 Wonder Points hebt gespaard, dan kun je deze inwisselen voor een voucher van €5. Zodra de punten zijn ingewisseld, kun je deze kopiëren en plakken op dezelfde pagina als waar je de verzendgegevens invoert.
Op het moment dat je klikt op 'Kortingscode / Cadeaubon' zal er een veld worden uitgeklapt waar je de code kan invullen, dit geldt ook voor de LW Gift Card.
- Waar kan ik mijn gespaarde Wonder Points vinden?Waar kan ik mijn gespaarde Wonder Points vinden?
Nadat je bent ingelogd op de site kun je rechtsboven kiezen voor een icoontje van een poppetje. Als je hierop klikt kom je bij je account terecht. Links heb je verschillende keuzes, waaronder de optie "Wonderpoints". Hier wordt je huidige saldo bijgehouden en kun je je punten omzetten in coupons.
- Ik heb mijn e-mailadres aangemeld voor de nieuwsbrief maar ik heb geen kortingscode ontvangenIk heb mijn e-mailadres aangemeld voor de nieuwsbrief maar ik heb geen kortingscode ontvangen
Als jij je hebt aangemeld voor onze nieuwsbrief, zal je hier direct een bevestiging van ontvangen in de inbox. Wel kan het tot een uur duren voordat de kortingscode in de mail verschijnt, vergeet niet in de spambox te kijken.
Na een uur de mail nog steeds niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice, zij helpen je graag verder!
LW gift card
- Hoe voeg ik een LW gift card toe aan mijn bestelling? Hoe voeg ik een LW gift card toe aan mijn bestelling?
De unieke code die je hebt ontvangen via de mail kun je kopiëren en plakken op dezelfde pagina als waar je de verzendgegevens invoert.
Op het moment dat je klikt op 'Kortingscode / Cadeaubon' zal er een veld worden uitgeklapt waar je de code kan invullen.
- Hebben jullie ook gift cards en waar kan ik ze vinden? Hebben jullie ook gift cards en waar kan ik ze vinden?
Die hebben we zeker weten! Je kunt deze vinden als je op de volgende link klikt.
De gift cards zijn verkrijgbaar in verschillende bedragen, deze variëren tussen de €10 en €100.
Let op: tijdens Black Friday zullen deze niet beschikbaar zijn voor verkoop.
- Ik heb meerdere LW gift cards ontvangen. Kan ik deze combineren?Ik heb meerdere LW gift cards ontvangen. Kan ik deze combineren?
Het is zeker mogelijk deze te combineren! Neem contact op met onze klantenservice en zij zullen je verder helpen.
Retourneren
- Kan ik producten retourneren of ruilen?Kan ik producten retourneren of ruilen?
Je hebt het recht om je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren, mits de verzegeling niet verbroken is. Bij verbreking van de verzegeling is je bestelling definitief en kan deze niet meer geretourneerd worden. Mocht je gebruik maken van je herroepingsrecht, dan heb je na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van jouw adres naar de webwinkel zijn voor eigen rekening als de order of een deel daarvan op jouw initiatief teruggestuurd wordt. Deze kosten bedragen circa €6,99 per pakket binnen Nederland. Raadpleeg voor de exacte tarieven de website van je vervoerder. Let op dat je bij het retourneren ook eventuele samples, sheetmaskers, free gifts, etc. terugstuurt. Mocht de order beschadigd of incompleet aankomen bij ons magazijn, dan kan het zijn de kosten worden verrekend met jouw creditatie. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via [email protected]. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na ontvangst in ons magazijn overmaken.
Wil je een order retourneren van buiten Nederland? Stuur dan een e-mail met je ordergegevens naar [email protected]. Wij helpen je graag verder.
- Als ik iets wil retourneren, betaal ik dan zelf de retourkosten?Als ik iets wil retourneren, betaal ik dan zelf de retourkosten?
Indien je op eigen initiatief een order wil retourneren dan vergoeden wij de retourkosten niet. Mocht er iets mis zijn met je order of de producten, neem dan contact op met ons en wij helpen je verder.
- Hoelang duurt het voordat mijn retour is verwerkt?Hoelang duurt het voordat mijn retour is verwerkt?
Op het moment dat we jouw pakketje in ons magazijn hebben ontvangen gaan we je retour z.s.m. verwerken maar houd rekening met maximaal 14 dagen voordat het verwerkt is in ons systeem en de terugbetaling in gang is gezet. Ook zullen wij jou op de hoogte stellen van het retour via de mail, houd je inbox goed in de gaten mocht je op de hoogte zijn van het retour.
- Hoe krijg ik mijn aankoopbedrag terug na retournering?Hoe krijg ik mijn aankoopbedrag terug na retournering?Het aankoopbedrag van jouw retour wordt teruggezet op de betaalmethode waarmee je de bestelling eerder hebt afgerond. Betaald met een LW Gift Card? Dan zal je van ons natuurlijk een nieuwe ontvangen!Wij zullen het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retour terugstorten.
Productgerelateerd
- Wat is een pre-order?Wat is een pre-order?
Wanneer een bepaald item niet meer op voorraad is and we weten dat de bevoorrading onderweg is, dan zal het item beschikbaar zijn als een pre-order. Bij een pre-order verwachten we dat binnen een week de bevoorrading binnen is maar houd er rekening mee dat hier vertragingen in kunnen zitten.
Als je meer items hebt besteld, dan houden we je order vast totdat alles binnen is zodat we alles in een keer kunnen versturen.
Wil je graag de rest van je bestelling eerder ontvangen? Neem contact met ons op en we gaan ervoor zorgen. Houd er in dit geval wel rekening mee dat er dan twee aparte orders verstuurd gaan worden. Mocht je gratis verzending hebben, dan zal de gratis verzending alleen gelden voor de eerste order. De tweede order zal wel verzendkosten met zich meebrengen.
- Ik twijfel aan de houdbaarheid/kwaliteit van mijn product.Ik twijfel aan de houdbaarheid/kwaliteit van mijn product.
Heb je je product ontvangen en lijkt het product af te wijken van de verwachtingen (aparte textuur, onprettige geur, zeer korte houdbaarheid, etc.)? Maak een foto of filmpje van het product en zorg ervoor dat de afwijking goed zichtbaar is. Ook ontvangen we graag een foto van de verpakking waarin het product geleverd is. Zowel van de verpakking van het product zelf als van de verzenddoos. Als laatste hebben we een foto nodig waarop de naam, batch nummer en houdbaarheidsdatum vermeld zijn. Neem vervolgens contact op met ons en wij gaan meteen voor je aan de slag om het op te lossen!
- Het product dat ik graag wil bestellen is uitverkocht, wanneer is het weer voorradig?Het product dat ik graag wil bestellen is uitverkocht, wanneer is het weer voorradig?
Little Wonderland zal haar uiterste best doen om alle producten op voorraad te houden, echter lukt dit ons niet altijd.
Wil je als eerste weten wanneer een product weer op voorraad is? Laat dan je mailadres achter bij de automatische pop-up met 'Tijdelijk uitverkocht'.
- Hoe lees ik de houdbaarheid af van de verpakking? Hoe lees ik de houdbaarheid af van de verpakking?
In Korea maken ze gebruik van een productiedatum en vervaldatum. Deze zijn te herkennen aan de 2 onderstaande Koreaanse tekens:
제조 = Productiedatum
까지 = VervaldatumDe volgorde waarop je de datum leest is als volgt: Jaar / Maand / Dag (in plaats van Dag / Maand / Jaar).
- Hoe weet ik zeker of de ingrediënten up-to-date zijn?Hoe weet ik zeker of de ingrediënten up-to-date zijn?
Wij doen ons best om alle informatie op onze site up-to-date te houden maar het kan gebeuren dat een leverancier aanpassingen maakt en ons daar niet direct van op de hoogte stelt. Wil je er zeker van zijn dat de formule van jouw favoriete product niet is veranderd? Stuur ons dan gerust een berichtje en dan zullen wij een foto met je delen van de ingrediënten op de verpakking uit ons magazijn.
Bestelproces
- Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, wat moet ik nu doen?Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, wat moet ik nu doen?
Binnen enkele minuten na het voltooien van je bestelling ontvang je de bevestigingsmail in je inbox. Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer dan of deze in de spam box terecht is gekomen. Mocht je daar de bevestigingsmail niet kunnen vinden, dan bestaat er een kans dat er een verkeerd mailadres is opgegeven.
In dit geval raden we je aan om contact met ons op te nemen, onze klantenservice helpt je graag verder.
- Hoe kan ik mijn geplaatste bestelling annuleren?Hoe kan ik mijn geplaatste bestelling annuleren?
Dat kan zeker! Neem hiervoor zo snel mogelijk contact met ons op om te voorkomen dat je bestelling wordt verstuurd. Zodra een bestelling is verstuurd, hebben we niet meer de mogelijkheid om deze te annuleren.
- Hoe kan ik mijn geplaatste bestelling wijzigen?Hoe kan ik mijn geplaatste bestelling wijzigen?
Het is zeker mogelijk om je bestelling te wijzigen, maar laat ons dit tijdig weten voordat jouw pakketje ons magazijn verlaat.
Helaas kunnen we geen wijzigingen aanbrengen op een bestelling die al is verstuurd, dit geldt eveneens ook voor het wijzigen/aanpassen van het adres.
- Wanneer ontvang ik de verzendgegevens van mijn bestelling?Wanneer ontvang ik de verzendgegevens van mijn bestelling?
Als je een bestelling plaatst op werkdagen (ma - vr) voor 22:00 in de avond, zal het pakketje dezelfde dag worden verzonden. De verzendgegevens zul je in de loop van de dag ontvangen via de mail.
Nog geen verzendgegevens ontvangen? Neem dan een kijkje in je spambox of het daar toevallig terecht is gekomen. Mocht je het daar niet kunnen vinden, dan bestaat er een kans dat er iets meer aan de hand is. In dit geval raden we je aan om contact met onze klantenservice op te nemen voor meer informatie.
- Mijn bestelling is geannuleerd door Little Wonderland, wat nu?Mijn bestelling is geannuleerd door Little Wonderland, wat nu?
Helaas komt het wel eens voor dat bestellingen in ons systeem worden geannuleerd, dit heeft meestal te maken met één of meerdere van de onderstaande redenen:
- Product(en) niet op voorraad*.
- Betaling niet (tijdig) voltooid.
- Betaling te laat binnen gekomen**.
* We doen ons best om je hier tijdig per mail van op de hoogte stellen.
** Indien dit het geval zijn en het bedrag is van je rekening afgeschreven, neem dan direct contact met ons op. Dan hebben we de mogelijkheid om de bestelling alsnog op te sturen.
Klantenservice
- Hoe kan ik contact met jullie opnemen?Hoe kan ik contact met jullie opnemen?
Staat jouw vraag niet tussen onze 'Meest gestelde vragen' ? Neem dan contact met ons op via één van de volgende kanalen:
- Social Media
Neem contact met ons op via Facebook of Instagram. - E-mail
[email protected] - Chat
Onze klantenservice is van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 9:30 en 17:00. Rechts onderaan de website kan je via de chatbox je vraag stellen. In het weekend is de klantenservice helaas gesloten.
Wij proberen altijd zo snel mogelijk antwoord te geven op je vraag. Duurt het wat langer voordat je antwoord krijgt? Maak je geen zorgen, we hebben je vraag ontvangen en komen zo snel mogelijk bij je terug met een antwoord.
- Social Media
- Bereikbaarheid van onze klantenservice: hoelang moet ik wachten op antwoord?Bereikbaarheid van onze klantenservice: hoelang moet ik wachten op antwoord?
- Via de mail proberen we binnen 1,5 uur te reageren.
- Onze live-chat op de site is open voor korte vragen. Hier proberen we binnen 2 minuten een antwoord voor te hebben.
- Via instagram en Facebook kun je ons ook DM's sturen. Als het een uitgebreide vraag is kan het zijn dat we je vragen even een mail te sturen zodat we het goed voor je kunnen uitzoeken.
- Ook via whatsapp zijn wij bereikbaar.
- Onze Social Media kanalen en Whatsapp proberen we binnen 10 minuten te beantwoorden.
Algemene vragen
- Waarom reageert de klantenservice niet direct op mijn vraag?Waarom reageert de klantenservice niet direct op mijn vraag?
Ons enthousiaste klantenservice doet hun uiterste best om je vragen en problemen zo snel mogelijk te behandelen. Om ervoor te zorgen dat wij je sneller van dienst kunnen zijn, vragen wij je vriendelijk om ons niet via verschillende kanalen te benaderen en niet meerdere berichten te sturen over hetzelfde probleem. We zullen je vraag beantwoorden via het eerste kanaal waarin de vraag verstuurd is.
- Is er een limiet op mijn verlanglijst?Is er een limiet op mijn verlanglijst?
Je kunt maximaal 50 producten in je verlanglijst zetten.
- Hoelang worden de producten vastgehouden in mijn winkelmandje?Hoelang worden de producten vastgehouden in mijn winkelmandje?
Als je bent ingelogd op onze website, wordt het winkelmandje 2 weken bewaard. Indien je niet bent ingelogd, wordt het na ongeveer 30 minuten geleegd. Nog een reden om lid te worden.
- Een product is uitverkocht, wanneer is het weer terug op voorraad? Een product is uitverkocht, wanneer is het weer terug op voorraad?
Little Wonderland doet haar uiterste best om alle producten op voorraad te houden, helaas kunnen we deze garantie niet altijd bieden.
Als je bericht wilt krijgen als een product weer op voorraad is, kun je je email achterlaten op de productpagina door op de rode "Notify me" knop te klikken.
- Waar kan ik mijn winkelmandje vinden?Waar kan ik mijn winkelmandje vinden?
Je kan je winkelmandje rechtsboven in de hoek van je browser vinden, naast je favorieten. Nog niet gelukt? Probeer dan het scherm uit te zoomen.
Klachten
- Ik heb een klacht, hoe maak ik dit kenbaar?Ik heb een klacht, hoe maak ik dit kenbaar?
Het is natuurlijk vervelend als je ergens een klacht over hebt, maar graag helpen we je hier bij! Om een klacht kenbaar te maken kan je contact opnemen met onze klantenservice via het volgende mailadres: [email protected]
Samen komen we er vrijwel altijd uit met een gepaste oplossing, maar niet tevreden met de geboden opties? Dan is het mogelijk om jouw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is, dan ben je vrij om jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
- Mijn bestelling is incompleet, wat moet ik nu doen?Mijn bestelling is incompleet, wat moet ik nu doen?
Het kan zijn dat jouw ontvangen bestelling incompleet is door één of meerdere van de volgende redenen:
- Er mist een product uit mijn bestelling.
- Ik heb de verkeerde bestelling ontvangen.
- Dit product lijkt te zijn geopend.
- Mijn producten zijn beschadigd (tijdens transport).
In deze gevallen raden we je aan om direct contact met ons op te nemen. Graag ontvangen we de volgende informatie en vervolgens kunnen we samen kijken naar een passende oplossing:
- Foto van de verzenddoos.
- Foto van de factuur en het verzendlabel op de verzenddoos.
Je kan contact met ons opnemen via het volgende mailadres: [email protected]
- Ik heb een defect product ontvangen, wat moet ik nu doen?Ik heb een defect product ontvangen, wat moet ik nu doen?
Jouw bestelde producten worden met zorg behandeld en verpakt om te voorkomen dat het schade oploopt. Helaas komt het wel eens voor dat een product een defect heeft bij levering. Dit defect kan op verschillende manieren ontstaan zijn en om ons interne onderzoek makkelijker te maken vragen we je de volgende informatie aan te leveren indien mogelijk:
- Jouw ordernummer.
- Foto's of een filmpje van het defect.
- Foto's van de verzenddoos en de verpakking van het product zelf.
Vervolgens kun je contact met ons opnemen via het volgende mailadres: [email protected]
Let op: Gooi geen item(s) of verpakking weg voordat er door ons is gereageerd, er bestaat een mogelijkheid dat we het verder moeten onderzoeken.
Heb je een suggestie? Laat het ons weten!
LW Store openingstijden
Maandag | 12:00 - 18:00 |
Dinsdag | 10:30 - 18:00 |
Woensdag | 10:30 - 18:00 |
Donderdag | 10:30 - 18:00 |
Vrijdag | 10:30 - 18:00 |
Zaterdag | 10:30 - 18:00 |
Zondag | 12:00 - 17:00 |