• Lorem ipsum

TOP meest gestelde vragen

  • Hoe lang is de klantenservice geopend?
  • Hoe lang worden de producten in mijn winkelmandje bewaard?
  • Zit er een limiet op mijn verlanglijst?
  • Waarom is het totaalbedrag in mijn winkelwagen veranderd vlak voor het afrekenen?

Verzending

  • Hoe ziet ons verzendproces eruit?
  • Ik heb geen verzendbevestiging gekregen.
  • Ik wil mijn bestelling ergens anders laten bezorgen.
  • Er ontbreken artikelen in mijn bestelling.
  • Ik heb het verkeerde artikel ontvangen.
  • Ik heb mijn bestelling niet ontvangen.
  • Mijn adres klopt niet.
  • Ik wil toch afzien van mijn bestelling.
  • Mijn order is beschadigd geleverd.
  • De status van mijn Track en Trace verandert niet, wat kan ik doen?
  • Mijn bestelling is volgens de Track & Trace geleverd, maar ik heb het niet ontvangen.

Kortingscodes en promoties

  • Kan ik meerdere kortingscodes met elkaar combineren?
  • Hoe spaar ik voor de Wonder Points?
  • Ik heb na het bestellen een account aangemaakt, krijg ik dan ook de Wonder Points?
  • Hoe voeg ik Wonder Points / LW Gift Card toe aan mijn bestelling?
  • Waar kan ik mijn gespaarde Wonder Points vinden?
  • Ik heb mijn e-mailadres aangemeld voor de nieuwsbrief maar ik heb geen kortingscode ontvangen

LW gift card

  • Hoe voeg ik een LW gift card toe aan mijn bestelling?
  • Hebben jullie ook gift cards en waar kan ik ze vinden?
  • Ik heb meerdere LW gift cards ontvangen. Kan ik deze combineren?

Retourneren

  • Kan ik producten retourneren of ruilen?
  • Als ik iets wil retourneren, betaal ik dan zelf de retourkosten?
  • Hoelang duurt het voordat mijn retour is verwerkt?
  • Hoe krijg ik mijn aankoopbedrag terug na retournering?

Productgerelateerd

  • Wat is een pre-order?
  • Ik twijfel aan de houdbaarheid/kwaliteit van mijn product.
  • Het product dat ik graag wil bestellen is uitverkocht, wanneer is het weer voorradig?
  • Hoe lees ik de houdbaarheid af van de verpakking?
  • Hoe weet ik zeker of de ingrediënten up-to-date zijn?

Bestelproces

  • Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, wat moet ik nu doen?
  • Hoe kan ik mijn geplaatste bestelling annuleren?
  • Hoe kan ik mijn geplaatste bestelling wijzigen?
  • Wanneer ontvang ik de verzendgegevens van mijn bestelling?
  • Mijn bestelling is geannuleerd door Little Wonderland, wat nu?

Klantenservice

  • Hoe kan ik contact met jullie opnemen?
  • Bereikbaarheid van onze klantenservice: hoelang moet ik wachten op antwoord?

Algemene vragen

  • Waarom reageert de klantenservice niet direct op mijn vraag?
  • Is er een limiet op mijn verlanglijst?
  • Hoelang worden de producten vastgehouden in mijn winkelmandje?
  • Een product is uitverkocht, wanneer is het weer terug op voorraad?
  • Waar kan ik mijn winkelmandje vinden?

Klachten

  • Ik heb een klacht, hoe maak ik dit kenbaar?
  • Mijn bestelling is incompleet, wat moet ik nu doen?
  • Ik heb een defect product ontvangen, wat moet ik nu doen?

Heb je een suggestie? Laat het ons weten!

LW Store openingstijden

Geopend van 10:30 tot 18:00
Maandag12:00 - 18:00
Dinsdag10:30 - 18:00
Woensdag10:30 - 18:00
Donderdag10:30 - 18:00
Vrijdag10:30 - 18:00
Zaterdag10:30 - 18:00
Zondag12:00 - 17:00